Известие

Collapse
No announcement yet.

Запотяване на предното стъкло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Запотяване на предното стъкло

    Четох, четох ама не стана ясно. С нов радиатор съм на парното, филтъра е сменен но като затворя клапата за външният въздух и след около максимум 5 минути започват да се запотяват стъклата. Отварям клапата и се оправят нещата. Антифриз не се губи. Споделете къде да търся проблема. Иначе сега с новият радиатор имам чувството че колата топли по - вече.

    Поздрави
    Дамян
    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

  • #2
    Ама що затваряш клапата?????
    Ползвай я само с климатика
    ------------------
    Проблем нямаш значи
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      Ами уж за да стане по - бързо по - топло. Ама явно не е така.

      Поздрави
      алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
      алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

      Comment


      • #4
        Може да имаш един хроничен проблем на Алфа спукано радиаторче на парното. Това не е само при Алфа ами при всички коли над 10 г Виж да не изпарява антифриз в купето. Потъркай прозорците и ако мазнеят леко значи добре дошъл в клуба. Смяна на 166 не знам точно каква ама, подобно на всички би трябвало да разглобиш половината кола за да се смени.
        Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

        Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

        Comment


        • #5
          И моята е така въпреки че ми предстои смяна на радиаторчето Но това го прави при влажно време Мисля че всичко ти е наред
          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

          Comment


          • #6
            Той човека си е написал че е с нов радиатор на парното!!!
            А според мен това са останалата течност около радиаторчето там където е попило когато е текло от старото. Когато се нагрее и няма поток на въздух от вън, всичко се изпарява и се лепи на предния прозорец. Другия вариант е ако не си почистил стъклото добре. Останалата полепнала течност върху него вечно ще създава изпотяване!
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
              Четох, четох ама не стана ясно. С нов радиатор съм на парното, филтъра е сменен но като затворя клапата за външният въздух и след около максимум 5 минути започват да се запотяват стъклата. Отварям клапата и се оправят нещата. Антифриз не се губи. Споделете къде да търся проблема. Иначе сега с новият радиатор имам чувството че колата топли по - вече.

              Поздрави
              Дамян


              здравеи колега, просто не трябва да затвараш клапата и няма да ти се потат стаклата, това е при всялка кола. спокоино всичко си е наред.
              мисли, преди да дейсваш !!!

              Comment


              • #8
                Както ти казаха и колегите , не си затвяряй клапата Не знам защо така се получава , явно вътре въздуха е с по-висока влажност , но на колкото и италианки , пък и други коли , да сме пробвали - все така се получава Почисти си също хубаво всички стъкла от вътре за полепнали мръсотии , че съм забелязал мръсни стъкла най-бързо се запотяват
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                Ex: BMW E61 530 Xi

                Comment


                • #9
                  Колега,
                  просто не си затваряй клапата,затвориш ли я-започва потенето.
                  Нямаш щроблем с колата,нито са ти мазни стъклата,нито ти е останала течност където и да е.
                  Просто се замисли малко,в затворено помещение зашо се получава конденз като е затворено?????
                  Като отвориш прозорец и се оправя-не е ли сходен проблема,влиза постоянно въздух отвън и не се поти.
                  Всичко ти е наред,карай спокойно.

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря на всички писали и да Ви кажа аз си обичам колата но за да стане идеална трябва навсякъде да пипна защото явно тези преди мен са били мърлячи. Всичко обаче е свързано с време, пари и нерви. Това е ...Алфа Ромео си е Алфа Ромео
                    .

                    Поздрави
                    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                    Comment


                    • #11
                      Според мен е нормално,но не чак толкоз.Значи при мен е с отворена и затворена клапа когато съм включил EKON всички стъкла ми се запотяват понякога друг път трябва да затворя клапата за да се оправят ,а трети пък да я отворя.Върви разбери ,но май има някаква зависимост между влажността и това например дали съм сам в колата или с други хора.Обаче още по-странното е,че изключа ли EKON и всичко стъкла за максимум 2-3 минути се оправят!
                      Имал съм преди Фиат Темпра без климатик и нямаше такива ядове при нея само на парно въпреки,че нямаше подобна клапа.
                      Алфа...всичко друго е компромис!
                      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                      Comment


                      • #12
                        И при мен се запотяват стъклата, ако не отворя клапата да влиза въздух отвън.
                        И имам един въпрос за какво са тези 3 режима FULL, AUTO , MAN. Като и при фулл и ауто като направя 20 градуса - почва студено, като направя high започва топло. А пък MAN си го обяснявам като само да върти въздуха, ама не съм сигурен. Нека някой компетентен се изкаже
                        Alfa Romeo 166 2.4jtd

                        Comment


                        • #13
                          Колега,и аз не съм много наясно.Използвам само MAIN и ECON.Това AUTO си го обеснявам,че е някакво автоматично.Пробвал съм и първо вентилатора почва бавно да духа,после се усилва след тва намаля.Струва ми се,че следи температурата вътре и вън и прави някаква оптимална такава.MAIN си мисля ,че е за климатроника,a ECON ми се струва,че е някакъв економичен режим ,но не съм убеден.Може да съм наговорил куп глупости !
                          Алфа...всичко друго е компромис!
                          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                          Comment


                          • #14
                            Екон- включва и изключва компресара на климатика(климатроника) . Като си на - екон - няма клима... като изключиш екон имаааа клима и затова веднага се изсушават прозорците...
                            sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                            Comment

                            Working...
                            X